problemy z Łupieżem

Problem z łupieżem może spotkać każdego z nas. W Klinice Trychologii Orising zajmujemy się leczeniem łupieżu suchego oraz tłustego spowodowanego tłustą skórą głowy.

Łupież - leczenie łupieżu suchego

Łupież suchy – łuszczenie się skóry przebiega w postaci odpadania od skóry łusek naskórka, co można zaobserwować na ubiorze osoby cierpiącej na tę przypadłość. Mimo faktu, że schorzenie to jest źródłem nieporządanych efektów związanych z estetyką ubioru i wyglądu włosów, jest stosunkowo łatwe do wyleczenia. Ponadto łupież suchy nie jest przyczyną poważniejszych dolegliwości jak np. wypadania włosów, ani żadnych poważniejszych zmian skórnych.

Dzięki zastosowaniu odpowiednich olejków, panthenolu i słodkich migdałów udaje się złagodzić nieprzyjemne podrażnienia, często odczuwane przy okazji łupieżu na skórze głowy. Stosujemy również specjalistyczne i wyselekcjonowane esencje olejowe oraz odżywkę i odpowiedni szampon przeciwłupieżowy. Jeśli zastosujemy kompleksowe leczenie, jesteśmy w stanie pozbyć się najgorszych symptomów łupieżu w okresie około 6 tygodni. Bardzo pozytywne rezultaty osiąga się już po kilku zabiegach.

Tłusta skóra głowy - leczenie łupieżu tłustego

Łupież tłusty – Mocno przytwierdzone łuski to twory występujące naturalnie na owłosionej skórze głowy. W przypadkach gdy jest ich dużo, mogą one tworzyć ogniska i przybierać żółtą barwę. Wspomniane ogniska są grube i mogą przypominać narośnięte na siebie łuski. Zmiany o charakterze zapalnym oraz świąd to częste objawy, powiązane z opisanym schorzeniem, powstające na skutek tego, że skóra nie oddycha. Często aby zachować odpowiedni stan włosów należy doprowadzić do mechanicznego usunięcia tych łusek, aby leki, szampon i produkty pielęgnacyjne mogły uzyskać dostęp do skóry głowy. Jest to ważne, gdyż przyczyny i leczenia łupieżu tłustego często należy szukać w kondycji skóry głowy.